Translate

Παρασκευή 21 Μαρτίου 2014

Δεν διώξαμε 2 εκ. από τις δουλειές τους. Σώσαμε 7 εκ. Αυτό λέει ο ΒΛΑΚΑΣ.

του «καθυστερημένου»
 
Από τα 10 εκ. Έλληνες, ο βλάκας, αφαιρεί τα 2 εκ. και του μένουν 7 εκ.
Δεν τα πάει καλά με τα νούμερα, αν και νούμερο ο ίδιος.
Σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ ο αριθμός των ανέργων της χώρας είναι πολύ μικρότερος από τα 2 εκ. του Υπουργού. Μόλις 1.363.137.
Πόσοι είναι οι εργαζόμενοι;
3.589.657. μόλις το ½ αυτών που ο βλάκας υπουργός, θεωρεί ότι έσωσε.
495.373 είναι αυτοί που απασχολούνται στον πρωτογενή τομέα, ο οποίος είναι ο μόνος τομέας στον οποίο η απασχόληση αυξάνεται.
168.714 απασχολούνται ως βοηθοί σε οικογενειακή επιχείρηση, δηλαδή το εισόδημα που παράγουν δηλώνεται στον κύριο απασχολούμενο.
922.542 είναι αυτοαπασχολούμενοι χωρίς προσωπικό. Πάνω από το 1/3 από αυτούς δεν είναι σε θέση να πληρώσουν ούτε τις ασφαλιστικές τους εισφορές στον ΟΑΕΕ και είναι ανασφάλιστοι.
2.265.074 είναι μισθωτοί. Από αυτούς 305.121 είναι μερικώς απασχολούμενοι και μερικώς αμειβόμενοι. Δε μετράει η ΕΛΣΤΑΤ πόσοι από αυτούς που εργάζονται δεν πληρώνονται.
Ας μη συνεχίσω, την περιγραφή. Η πραγματικότητα είναι πολύ χειρότερη από ότι τα νούμερα περιγράφουν. Το ξέρουμε όλοι αυτό.
ΑΔΩΝΙ, διαφωνώ μαζί σου! Το ξέρω, θα μου πεις:
-          είμαι καθυστερημένος,
-          είμαι σιχαμένος,
-          είμαι μίασμα,
-          είμαι κομμουνιστής.
Το θέμα δεν είναι όμως αν εγώ διαφωνώ.
ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΙΑΦΩΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΣΟΥ.
Και προπαντός! Μιλάμε για ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ Αδωνι! Όχι για νούμερα.
Ο «καθυστερημένος» - www.kozani.tv

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου